هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

طی بیانیه‌ای:فیلم اهانت‌آمیز ««فتنه» را محکوم شد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فیلم اهانت‌آمیز «فتنه» را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی بیانیه‌ای در خصوص فیلم ضد اسلامی نماینده پارلمان هلند، دسیسه جدید لام در تولید فیلم اهانت آمیز «فتنه» را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی، این سازمان طی این بیانیه...

طی بیانیه‌ای

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فیلم اهانت‌آمیز «فتنه» را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی بیانیه‌ای در خصوص فیلم ضد اسلامی نماینده پارلمان هلند، دسیسه جدید دشمنان اسلام در تولید فیلم اهانت آمیز «فتنه» را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی، این سازمان طی این بیانیه، دسیسه جدید دشمنان اسلام در تولید فیلم اهانت آمیز «فتنه» را محکوم نموده این توطئه را حلقه‌ای دیگر از اقدامات ضداسلامی برای مخدوش کردن چهره سراسر رحمت و عطوفت اسلامی و قرآن کریم آخرین کتاب مقدس الهی خواند و همچون سایر نهادهای اسلامی و بین‌المللی خواهان برخورد قاطع و شایسته همه مجامع فرهنگی و حقوقی با این توطئه تفرقه انگیز شد.
این بیانیه می‌افزاید: در جهان خسته از خشونت و افراطی‌گری که بیش‌ترین نیاز به آرامش، صلح و همزیستی مسالمت آمیز و ارتقای معنویت احساس می‌شود، متأسفانه اقدامات ضد ارزشی و ضد اخلاقی از سوی عناصر تندرو و افراطی مدعی آزادی آسیب جدی به تحقق این اهداف وارد می‌سازد.
این بیانیه ادامه می‌دهد: محکومیت این اقدام تفرقه انگیز توسط نهادها و مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای نشان از خواست جهانی در جهت جلوگیری از به خطر افتادن صلح بین‌المللی در نتیجه این اقدامات مرزشکنانه و ضد دینی و اخلاقی است.
در پایان این بیانیه آمده است: این اقدام بار دیگر تکلیف اساسی مراکز و نهادهای علمی، فرهنگی و هنری جهان اسلام در جهت پرداختن و شناسایی ابعاد مختلف اسلام و قرآن کریم به جامعه بشری امروز را ایجاب می‌کند و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمادگی خود را در جهت همکاری برای تولید و ارائه آثار فاخر فرهنگی و هنری در کنار دیگر فعالیت‌های علمی خود اعلام می‌دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عابری از پل خاکی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:10 http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید . به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد