هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

تصویر عروسک‌های «دارا و سارا» در مستند «بازی‌های کودکانه»

 

هنرکده: مستند «بازی‌های کودکانه» به کارگردانی «عباس امینی» و تهیه‌کنندگی «جعفر صانعی‌مقدم» پس از پایان مرحله صداگذاری، آماده پخش می‌شود.

«عباس امینی» در

 گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تدوین این مستند توسط فرحناز شریفی به پایان رسیده و در حال حاضر مهرشاد ملکوتی مشغول صداگذاری این فیلم است.
وی در ادامه تصریح کرد: این مستند در مدت‌زمان 35 دقیقه در مجموعه شبی با مستند ساخته می‌شود و احتمالا تا اواخر تیرماه تولید آن به پایان می‌رسد.
امینی در ادامه بیان داشت: مستند «بازی‌های کودکانه» وضعیت بازی در ایران را بررسی می‌کند و در آن نگاهی به بازی گیم می‌شود و گیمر‌های موفق به تصویر کشیده می‌شوند.
کارگردان مستند «بازی‌های کودکانه» در ادامه اظهار داشت: در این مستند عروسک‌های دارا و سارا به تصویر کشیده می‌شوند و نقبی هم به بازی‌های زمان گذشته مانند هفت‌سنگ و لی‌لی صورت می‌گیرد.
عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده: جعفر صانعی‌مقدم، کارگردان: عباس امینی، مشاور: مهرداد اسکویی، تصویربردار: امیر جغتایی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، آهنگساز: فرزاد کامفر، هنرمند خردسال: مهدی کریم‌پور و تدوین: فرحناز شریفی.
«عباس امینی»، کارگردانی مستند‌های «قصه شب»، «طعم خورشید»، «عبدالماء» و فیلم‌های داستانی «سکوت» و «بچه‌های صدفی» را در کارنامه هنری خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد